torsdag 9 mars 2017

Ny bloggadress: gardenflow.se




Välkomna till nya adressen!












20 kommentarer:

Anna Voltaire sa...

Det var en härlig bild på rödbetor måste jag säga!
Anna

Heidi sa...

Liebe Charlotte,
ich war auf Deinem neuen Blog "gardenflow.se" - aber leider hat der kein Übersetzungsprogramm!!! Das ist sehr schade, aber vielleicht ist das in der Hektik des "Umzugs" passiert. Es wäre schön, wenn du auch dort ein Übersetzungsprogramm installieren würdest.
Jetzt habe ich noch etwas für Dich und Deine Gäste - ein ganz besonderes Rezept. Schau einfach hier nach:
http://heidis-gruene-ecke.blogspot.de/2017/05/partyrezept-und-ein-blumenstrau-fur.html
Ich wünsche gutes Gelingen und guten Appetit!
Alles Liebe
Heidi

Anja C. Hill sa...


Konst av hög klass.

Ha't!
/Anja

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) Kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
Genom drogunduspellcaster@gmail.com

Joanny cook sa...

I am Julie From Canada,Now I strongly believe in the saying that what a man can do a woman can do better,I was looking for love spell to bring back my EX for the past 24month?s and I tried over 4 spell caster from Africa and non was able to get my Ex back until l I get in-contact with madam Solution who did what I called Black magic.and now my EX has fully return back to me and there is more romance in our relationship please if any one have suffer from the hand of spell caster?s and he or she is looking for love spell that work then Madam Solution is the solution to your problem you can reach her at this Email ID?.. (africabestvodoospell@fastservice.com) africabestvodoospell@fastservice.com

Sheryln Coleman sa...

Hej, jag är den mest lyckliga personen på jordens sida, efter 6 månaders sorg och sorg utan att vara med den jag älskar, försökte jag allt mitt bästa för att jag ska göra min älskare lycklig men det verkar aldrig Träna bra det var som att jag gör allt förgäves men allt tack går till Dr Ogundu för att komma att förändra alla mina bekymmer och sorg till glädje. Jag kände den stora mannen när jag läste några underbara vittnesbörd om Dr Ogundu hur han har hjälpt många människor på deras förhållande problem jag läste en tidning när jag såg stora vittnesbörd, liksom min besvär då bestämde jag mig för att inte slösa bort tiden eftersom jag har Missade min älskare så mycket jag bestämde mig för att kontakta honom och dela allt mitt problem med honom som han berättade för mig att inte oroa sig för att han försäkrar mig om att inom 48 timmar allt skulle bli sorterat ut jag trodde Dr Ogundu så mycket på grund av hur han har varit Hjälpa många människor, min pojkvän som lämnade mig för gott plötsligt svarade min text och skickade tillbaka mina samtal och bad mig att tacka honom, jag var så glad, är så tacksam mot Dr Ogundu för vad han har gjort för mig och jag lovar att vittna om hans godhet Hela mitt liv. Om du passerar samma problem eller något slags problem kontaktar du den här fantastiska mannen på sin e-postadress: drogunduspellcaster@gmail.com

1. Få din älskare eller man tillbaka
2 Lotteri stavning
3 Om du inte kan uppfylla din partner
4 viktminskning stavning
5 Skilsmässa stavning
6 marknadsföring på kontor
7 Få pengarna tillbaka
8 Graviditet stava för att bli gravid baby
9 kärleksspell
10 äktenskapsengagemang och så många fler
11 Pengar stava / lycka till stavning

المثالية للتنظيف sa...


شركة المثالية للتنظيف الشركة الرائدة لجميع خدمات التنظيف بالمنطقة الشرقية - خبراء النظافة الشاملة - خبرة 23 عاما تستطيعون من خلال المثالية للتنظيف الحصول علي افضل خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات للمنازل والشقق والفلل والمجالس والمفروشات بجميع مدن ومحافظات المنطقة الشرقية بالمملكة العربية السعودية فتقدم شركة المثالية للنظافة كل ما ليديها من امكانيات وخبرات لخدمة عملائها فهي حقا افضل شركة تنظيف بالمملكة وتوفر لعملاها الخدمات بجميع المحافظات فتوفر

شركة المثالية للتنظيف بالدمام
شركة المثالية للتنظيف بالخبر

شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

وتستطيعون ايضا الحصول علي تنظيف شاملة مع التعقيم والتلميع وابادة الحشراتبجودة ودقة مثالية واسعار رخيصة مع شركة تنظيف منازل بالاحساء المتخصصة في خدمة عملائها بالاحساء علي اكمل وجة

شركة تنظيف منازل بالاحساء
شركة تنظيف بالاحساء

شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

تواصلوا معنا لمعرفة اسعار المثالية للتنظيف بالمنطقة الشرقية وخدماتها المتميزة

المثالية للتنظيف sa...



هل تبحثون عن شركة تنظيف متخصصة ؟ هل تريدون الحصول علي خدمات تنظيف بجودة فائقة واسعار رخيصة ؟ هل تعانون من مشاكل التنظيف ؟ اليكم الحل الامثل الشركة التي تقدم خدمات تنظيف شاملة لجميع اركان المنزل وكل ما يحيط به من والي مع التعقيم والتلميع للجدران والسيراميك وتنظيف وتعقيم المجالس والمفروشات وبارخص الاسعار وهي شركة تنظيف بالقطيف والتي من خلالها انتم دائما في امان فمع افضل شركة تنظيف منازل بالقطيف تحصلون علي منزل نظيف امن خالي من الحشرات والامراض والاوبئة تسطيعون ايضا الحفاظ علي صحة اطفالكم وتكسبوا منازلكم المنظر الراقي المبهر مع شركة تنظيف منازل بالقطيف فتوفر الشركة جميع خدمات التنظيف التي يبحث عنها اهالي محافظة القطيف وهي تنظيف الشقق والفلل والمجالس والكنب والسجاد والموكيت والمفروشات بجميع انواعها فنولكم

شركة تنظيف شقق بالقطيف
شركة تنظيف مجالس بالقطيف

شركة تنظيف كنب بالقطيف
شركة تنظيف خزانات بالقطيف

شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
المثالية للتنظيف بالقطيف
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالقطيف

كما توفر الشركة خدمات مكافحة الحشرات ورش المبيدات الالمانية المستوردة ذات التاثير الفعال في ابادة الحشرات نهائيا وبلا رجعة فاذا اردتم الحصول علي خدمات مكافحة الحشرات وخاصة النمل الابيض لا تترددوا في الاتصال بشركة المثالية للتنظيف بالقطيف

شركة مكافحة حشرات القطيف
شركة مكافحة النمل الابيض بالقطيف

AppreciateHim sa...

MIRAKEL:

Hej Alla, jag heter Susan Philips, är från Kanada. Jag vill dela min ära och vittnesbörd till er alla, jag har länge haft ont, min man lämnade mig alla för att jag inte kunde få ett barn för honom och fattigdom var runt omkring oss tills en vän riktade mig till en stavningskastare som hjälpt henne med sin egen graviditetsproblem, blev jag riktad till Dr Ogundele och han berättade att jag inte skulle oroa mig för att mina problem har lösts sedan jag kom till honom, han kastade en stava för mig och min man kom tillbaka ber om att jag accepterar honom tillbaka, inte riktigt långt efter det blev jag gravid och jag behöver förändring i min familj ekonomiskt, Dr Ogundele är som ingen annan stavningskastare han kastade pengar för mig och idag är jag och min familj ekonomiskt stabil och gör det bra, jag trodde på honom och idag är jag glad att låta er alla veta att den här stavningskanalen har kraft att förena familjer och makt att göra dig ekonomiskt ok. för att jag nu är nöjd med min man. Tack till DrOgundele för dem som behöver hans hjälp, kontakta honom på hans email: ogundeletempleofsolution@gmail.com eller hans telefonnummer: +27618920352

OGUDUGU SPELL CASTER sa...

Hello,

I'm Dr Ogudugu a real and genuine spell caster with years of experience in spell casting and an expert in all spells, i specialize exclusively in LOVE SPELL/GET YOUR EX LOVER BACK, FRUIT OF THE WOMB SPELL, HIV CURE SPELL, BECOMING A MERMAID SPELL, BECOMING A VAMPIRE SPELL, SAFE CHILD BIRTH SPELL. If you have any problem and you need a real and genuine spell caster to solve your problems, contact me now through my personal Email Address...Note-you can also Call and WhatsApp.

Contact me -
Email: greatogudugu@gmail.com
Phone No: +2348139793075
WhatsApp No: +2348139793075

joel mercy sa...

Jag heter Lynasia Moore från Las Vegas och jag vill göra ett vittnesbörd, jag började ha detta symtom och sedan gick jag till ett test och min doktor frågar mig att komma tillbaka efter en vecka så jag gick tillbaka bara för att få veta att jag " m HIV-positiv, jag var förödad men förut har jag redan kontaktat en stavningskastare som heter Dr Adodo och berättade för honom hela historien att om det kommer ut positivt, kommer jag att behöva hans hjälp för att hjälpa till att bota den med hans växtbaserade läkemedel så jag gick tillbaka till honom och berättade för honom att det visar sig positivt så jag gör saker tillgängliga för honom och då förbereder han mig en örtmedicin och skickar den till mig, jag mottog den och utnyttjar den enligt hans instruktioner så att han slutat dricka det då fråga mig att gå till ett annat hiv-test som förvånansvärt visar sig negativt och min läkare ber mig att komma tillbaka för ett slutligt test efter tre månader. Nu är jag så glad så allt tack vare Dr Adodo för hans hjälp så att du också kan kontakta honom på sin epostadress Adodospelltemple@gmail.com eller ring på +1 (661) 704 3225

ivan sa...

Mitt namn är Ryan Isabella. Från Sverige läste jag några vittnesmål om en kärleksförstärkare av DR Isikolo om hur han har hjälpt många människor att ta tillbaka sina ex-älskare inom 48 timmar. Med vänliga hälsningar tänkte jag bara om det var riktigt och om detta mannen kunde verkligen hjälpa till med att återvända min älskare som jag älskar så mycket. Jag bestämde mig för att kontakta honom eftersom jag älskar min pojkvän väldigt mycket och vi har varit ifrån varandra i ett par månader jag saknade honom verkligen så mycket, jag har försökt alla andra sätt att få honom tillbaka men kunde inte. Jag kontaktade: isikolosolutionhome@gmail.com och han berättade för mig att min ex kommer tillbaka till mig de närmaste 48 timmarna, befria DR Isikolo honom för att veta hur mycket jag älskade och ville ha honom. Och öppnade ögonen för att visa hur mycket vi har delat ihop. Min ex är nu tillbaka till mig igen. Eftersom jag skriver detta vittnesbörd just nu är jag den lyckligaste tjejen på jorden och jag och min pojkvän lever ett lyckligt liv och vår kärlek är nu starkare än hur det var innan vår bryta upp. Allt tack till DR Isikolo för det alltför stora arbetet han har gjort för mig genom att hjälpa mig att komma tillbaka med min ex pojkvän. Jag skulle vilja släppa DR Isikolo-mailadressen och hoppas att du ser detta vittnesbörd och kontaktar honom om du har en älskare som du verkligen vill ha tillbaka så illa, hans mail: isikolosolutionhome@gmail.com eller ring eller whatsapp honom sin direkta linje +2348133261196

max hannah sa...

Mitt liv är tillbaka !!! Efter 1 års brutet äktenskap lämnade min man mig med två barn. Jag kände mig som om mitt liv var på väg att sluta jag begick självmord, jag var emosionellt nere under en mycket lång tid. Tack vare en stavningskastare som heter Dr Ogundu, som jag träffade online. På en trogen dag, när jag surfar på internet, kom jag över hela testamenten om denna speciella stavningsbana. Vissa människor vittnade om att han tog tillbaka sin Ex-älskare, vissa vittnade om att han återställer livmodern och annan sjukdom, vissa vittnade om att han kan kasta en stavning för att sluta skilja sig och så vidare. Jag stöter också på ett visst vittnesbörd, det handlade om en kvinna som heter Sonia, hon vittnade om hur han tog tillbaka sin Ex-älskare på mindre än 2 dagar och i slutet av sitt vittnesbörd droppade hon Dr Ogundus e-postadress. Efter att ha läst alla dessa bestämde jag mig för att prova. Jag kontaktade honom via e-post och förklarade mitt problem för honom. På bara 48 timmar kom min man tillbaka till mig. Vi löste våra problem och vi är ännu lyckligare än tidigare Dr Ogundu. Han är verkligen en begåvad man och jag kommer inte sluta publicera honom eftersom han är en underbar man ... Om du har ett problem och du letar efter en riktig och äkta stavningskast för att lösa alla dina problem för dig. Prova Dr Ogundu när som helst, han kan vara svaret på dina problem. kontakta den stora doktorn genom detta mail: drogunduspellcaster@gmail.com

komfam jenny sa...

Hej, alla mina namn är Komfam Jenny, jag är här för att vittna om en stor örtstavelse som heter Dr.MAGGI, som hjälpte mig att bota min HERPES SIMPLEX VIRUS. Jag blev smittad med HERPES SIMPLEX VIRUS 2013, jag gick till många sjukhus för botemedel men det fanns ingen lösning, så jag tänkte hur kan jag få en lösning så att min kropp kan vara okej. Så en dag gick jag på internet på nätet för att få veta mer om Herpes Simplex Virus jag kom över en recension av en dam som sa att hon fick hennes Herpes Simplex Virus härdad av En stor örtstavningscaster kallad Dr. MAGGI. Och hon gick också så långt för att släppa en e-postadress och inkluderade Dr. MAGGI-telefonnummer och rådgav vem som helst att kontakta Dr. MAGGI för någon form av hjälp. Så jag gav ett försök genom att kontakta honom via hans email och förklara mitt problem för honom. Han berättade för mig allt jag behöver göra och ger mig också instruktioner att ta, vilket jag följde ordentligt. Innan jag visste vad som händer efter två veckor blev HERPES SIMPLEX VIRUS som var i min kropp försvunnen. så om du också är hjärtadbruten av några dödliga sjukdomar som HERPES, HIV, bältros, låg spermieantal, HPV, Cancer, Hepatit B, ALS etc är den här stora mannen det bästa jag har sett och applåderar och om du behöver en hjälp för att bota någon form av sjukdom, kan du också maila honom via: Maggiherbalcenter@gmail.com eller ringa sitt telefonnummer 2347057375409.

wendy tiffany sa...

Jag vill tacka Dr.ABO för att få glädje och lycka till mitt förhållande och min familj. Jag förlorade min fiancee, och jag behövde hjälp tills jag hittade Dr.ABO stavningskastare, och han försäkrade mig om att jag kommer att få min fiancee tillbaka i två dagar efter att stavningen har gjutits. två dagar senare ringde min telefon och så chockerande var det min fiancee som inte länge ringde mig och berättade för hjärtbrottet och berättade för mig att han är redo att ägna resten av sitt liv med mig. Dr.ABO släppte honom för att veta hur mycket jag älskade och ville ha honom ...... just nu, jag och min fiancee lever ett lyckligt liv och vår kärlek är nu starkare än hur det var redan innan vår uppbrott ... tack går till Dr.ABO för det alltför stora arbetet han har gjort för mig. Nedan är Dr.ABO-e-postadressen i vilken situation som helst du är i hjärtat och jag försäkrar dig om att som Dr.ABO har gjort mina för mig, så hjälper han dig definitivt också. E-post: abospelltemple@gmail.com eller ring honom eller whatsap honom på 2348148487280.

joel lisha sa...

Hej Vänner ... Jag behöver en Spell Caster Urgent för att hjälpa mig Få min ex pojkvän, flickvän, fru eller man tillbaka, e-post Dr ABO Abospelltemple@gmail.com

Jag läser några vittnesmål om en kärleksspell av Dr.ABO om hur han har hjälpt många människor att återföra sina ex-älskare inom 48 timmar, med vänliga hälsningar tänkte jag bara om det var riktigt och om den här mannen verkligen kunde hjälpa till med att ta tillbaka min älskare som jag älskar så mycket. Jag bestämde mig för att kontakta honom för att jag älskar min pojkvän väldigt mycket och vi har varit ifrån varandra i några månader jag saknade honom så mycket, jag har försökt alla andra medel för att få honom tillbaka men kunde inte. Jag kontaktade Dr.ABO och Han berättade för mig att min ex kommer tillbaka till mig de närmaste 48 timmarna, Dr.ABO släppte honom för att veta hur mycket jag älskade och ville ha honom. Och öppnade ögonen för att visa hur mycket vi har delat ihop. Min ex är nu tillbaka till mig igen. Eftersom jag skriver detta vittnesbörd just nu är jag den lyckligaste tjejen på jorden och jag och min pojkvän lever ett lyckligt liv och vår kärlek är nu starkare än hur det var innan vår bryta upp. Allt tack till Dr.ABO för det alltför stora arbetet han har gjort för mig genom att hjälpa mig att komma tillbaka med min ex pojkvän. Jag skulle vilja släppa Dr.ABO-mailadressen och hoppas du ser detta vittnesbörd och kontaktar honom om du har en älskare som du verkligen vill ha tillbaka så illa.

Maila honom: ((Abospelltemple@gmail.com

Ring eller WhatApp honom 2348148487280.

Unknown sa...

Hej, alla, jag heter Kate, jag blev skadad och mitt hjärta misslyckades när ett stort problem inträffade i mitt äktenskap för sju månader sedan, mellan mig och min man. så hemskt att han tog domstolen för att få skilsmässa. Han sa att han aldrig ville vara med mig och att han inte längre älskade mig. Sedan gick han bort från huset och fick mig och mina barn att gå igenom allvarlig smärta. Jag försökte alla möjligheter att återhämta det, efter mycket tiggeri, men allt förgäves och han bekräftade att han fattade sitt beslut, och han ville aldrig se mig igen. Sedan en natt när jag kom tillbaka från jobbet mötte jag en vän av min som frågade min man. Jag förklarade allt för henne, hon berättade för mig att det enda sättet att återställa min man är att besöka en stavningskastare eftersom det verkligen fungerade för henne också. Jag trodde aldrig stavningen, men jag hade inget annat val än att följa hennes råd. hon gav mig e-postadressen till stavningskastaren hon besökte. dr.egunjobiabijawara@gmail.com. Nästa morgon skickade jag e-mail adressen hon gav mig, och stavningskraven försäkrade mig om att min man kommer tillbaka före tre dagar. Vilket otroligt uttalande! Jag trodde aldrig, han pratade med mig och berättade för mig allt jag behöver göra. Nästa morgon, förvånansvärt, min man som inte har ringt mig de senaste 7 månaderna, ringde mig för att låta mig veta att han skulle vara tillbaka. otrolig !! Det var så han kom tillbaka samma dag, med mycket kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för sitt misstag, och för smärtan orsakade han mig och mina barn. Från och med den dagen var vårt förhållande nu starkare än det var förut, med hjälp av en stavningskastare. Jag kommer att råda dig om du har någon form av problemkontakt Dr Egunjobi Abijawara, jag ger dig 100% garanti för att han hjälper dig att lösa dina problem. Skicka honom ett mail: dr.egunjobiabijawara@gmail.com

Rasheeda sa...

Jag vill snabbt skriva på en kraftfull kärleksspell Caster som hjälpte mig när jag hade ett missförstånd med min man som leder till skild,
Jag kontaktade den här kraftfulla stavningskanalen för kallad Dr Isikolo hjälp och jag följ det steg han frågar och inom 48 timmar min man ringde mig och var ivrig efter min förlåtelse och att han önskade ingenting mer än att få mig i armarna för alltid. Jag är fylld med så mycket glädje och lycka som jag hittade Dr Isikolo, jag hoppas att du alla här kommer att hitta det här mitt vittnesbörd och få din man tillbaka på bara 48 timmar. Han gjorde a perfekt arbete för mig. Jag är så glad och upphetsad eftersom jag skriver Detta vittnesbörd, min man är galet kär i mig igen. Om det är någon kropp där ute som är i svårigheter och behöver hjälp bör vänligen Kontakta Dr Isikolo på hans e-post-ID isikolosolutionhome@gmail.com och han är redo att hjälpa dig oavsett situation, här är hans giltiga e-post-id: isikolosolutionhome@gmail.com eller ring eller whatsapp honom hans direktlinje +2348133261196

Anonym sa...

Äntligen återställs min glädje av en stavbräde som heter Dr IFA. Jag är Aminat från Sverige. Jag vill att alla på den här webbplatsen eller forumet för att gå med mig tacka Dr IFA från (ifasolutionhome@gmail.com) för vad han gjorde för mig och mina barn. Jag var gift med min man i 5 år och vi levde lyckligt tillsammans i år tills han reste till Brasilien för en affärsresa där han träffade den här prostituerade som förvirrade honom att hata mig och barnen och älska henne bara. när min man kom tillbaka från resan som han inte spelade är roll som min man och han blev en främling. Han reste till Brasilien varje månad. Jag var så förvirrad och jag letade efter ett sätt att få honom tillbaka. En trogen dag jag surfar på min dator såg jag ett vittnesbörd om denna voodoo präst Dr IFA. Vittnesbördet lyfte fram hans kraftfulla magi och det goda det kan göra. Enligt posten botar det cancer, hiv / aids, tar tillbaka din ex-lån och stolt pengar. Jag var överraskning och frågar mig själv "Hur kommer världen inte av den här voodoo prästen" men jag var desperat så jag gav det ett försök. Jag kontaktade honom genom de kontaktuppgifter jag såg på posten. (Ifasolutionhome@gmail.com). Han svarade när jag kontaktade honom, jag förklarade för honom mitt lidande och han försäkrade mig om att jag kommer att hitta tröst med hjälp av hans kraftfulla magi. Jag gav honom framåt för att börja jobba och en vecka senare kom min man från Brasilien och kom ödmjukt till mig och bad om förlåtelse. Jag var mållös en stund innan jag gav honom en kyss. Vem som är intresserad av att kontakta denna voodoo präst snälla, låt inte rädsla eller tvivel stoppa dig. kontakta honom ifasolutionhome@gmail.com eller whatsapp: +2348159101215

Aiden olivia sa...

Jag skulle inte vilja köra någon med min kommentar och vittnesbörd men hellre vill jag att de ska behaga läsa min artikel så att de kommer att kunna hitta en lösning på det där brutna förhållandet. Månader sedan bodde jag ett ensamhetsliv tills jag läste en artikel på en blogg om Dr.Adodo och hans förmåga att återställa brutet förhållande och äktenskap. Efter att ha läst artikeln bestämde jag mig för att kontakta Dr.Adodo genom hans kontaktuppgifter såg jag på artikeln som är +1 661 704 3225 och hans e-postadress Adodospelltemple@gmail.com Inom några timmar som jag kontaktade Dr.Adodo fick jag ett samtal från min älskare söker ursäkt från mig.